17 mei 2017: Buitenspeeldag
Waar: Kooipark
Contactpersoon: info@stichting-jw-leiden.nl

Kom jij ook 17 mei naar de buitenspeeldag in de kooi? Iedereen is welkom. Kom langs met je nichtje/neefje of vriendinnetje/vriendje. Ouders zijn ook welkom om koffie te komen drinken. De deelname aan spelen kost € 1,00

24 juni 2017: Benefiet diner
Waar: Buurthuis “de Kooi”
Contactpersoon: sammy@stichting-jw-leiden.nl

Een kaartje kost 25 euro. Kaarten zijn te krijgen bij Trudy de Vos, Sammy-Jo de Vos en Wils Spies. Ook elke donderdag avond van 6 tot 9 bij Kooipark 12.

2 juli 2017: Souk
Waar: Buurthuis “de Kooi”
Contactpersoon: trudy@stichting-jwleiden.nl

De ouderwetse gezellige Souk komt terug. Wil je een kraampje huren? Mail naar trudy@stichting-jw-leiden.nl

17 t/m 21 juli 2017: Zomerkamp
Waar: Accommodatie in Gelderland
Contactpersoon: sammy@stichting-jw-leiden.nl
Download inschrijfformulier

LET OP; de leeftijdsgroep is veranderd naar 6 tot 10 jaar en 10 tot 14 jaar, we gaan met beide groepen in 1 week naar een nieuwe locatie. Een echt kamphuis! Het belooft weer een geweldige week te worden. Meldt uw kind nu aan, VOL=VOL. Mail het inschrijfformulier, kopie van het id en zorgpas, en een inkomensverklaring naar sammy@stichting-jw-leiden.nl LET OP: uw kind is pas ingeschreven als u alles heeft ingeleverd en een toezegging heeft gehad.